söndag 14 november 2010

Söndag kväll...

Ja nu sitter jag här och funderar på vad som inte packats ner än.. Vad kan man behöva? Inte ska man väl behöva packa ner vinterjackan i alla fall? Tittade just på väderleken i Nairobi, och det är faktiskt ner mot 13 grader om nätterna och strax över 20 grader om dagarna. Ska man ta med understället ändå? Nahä det tror jag ej! Dock regnar det ju en del där nere under november så regnstället är nedpackat!

Jag har en Dansk/Svensk Gårdshund som inte lämnar rummet när jag packar. Hon ligger precis framför resväskan och ska bestämt påminna mig om att inte glömma henne. Lilla Lilo, inte kan du väl åka som handbagage? Det skulle visserligen kunnat gå med de 6,5 kg som hon väger, men tror inte det blir så lämpligt. Dock skulle hon nog trivas i klimatet, för här hemma gör det ju inget annat än regnar och blåser.... Brrr

Nej minsann, en dag att jobba på hemmaplan imorgon, sen blir det en låååång natts sömn innan första flygturen till Arlanda tisdag morgon! Godnatt så länge och på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar